OBCHODNÉ PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY


1. Objednávanie a ochrana osobných údajov

Pri objednávaní tovaru budete požiadaní o poskytnutie Vašich platných identifikačných údajov, ktoré sú potrebné pre doručenie tovaru a daňového dokladu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za problémy vzniknuté uvedením nesprávnych či neúplných údajov, najmä pri neuvedení telefonického kontaktu.

Spoločnost LEAN, s.r.o. prehlasuje, že s osobnými údajmi je nakladané v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. O ochrane osobných údajov. Naša spoločnosť neposkytujeme žiadne osobné údaje tretej strane.

2. Potvrdenie objednávky

Po prijatí objednávky je jej prijatie potvrdené e-mailom na Váš e-mail uvedený v objednávke. O vybavení objednávky budete taktiež informovaní e-mailom. V prípade väčších objednávok Vás z dôvodu ich potvrdenia skontaktujeme telefonicky.

3. Doprava, poštovné a balné

Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou. V prípade Vašej požiadavky je možné dohodnúť aj osobný odber tovaru, poprípade  kurier služba.

4. Spôsob úhrady

  • úhrada bezhotovostným prevodom na účet našej spoločnosti
  • úhrada pri dobierke

5. Dodacia lehota

Dodacia lehota tovaru na sklade je od 3 do 14 pracovných dní.  Dodacia lehota iného tovaru bude dohodnutá v závislosti od dostupnosti objednaného tovaru.

6. Odstúpenie od zmluvy – vrátenie tovaru

V súlade so zákonom č. 634/1992 Zb. má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote a dodrží nižšie uvedené podmienky bude mu vrátená kúpna cena:

  • kontaktujte nás e-mailom a dohodnite si spôsob vrátenia tovaru
  • tovar, ktorý budete vracať v rámci tejto záruky späť, musí byť v pôvodnom obale, nesmie niesť známky použitia, musí byť nepoškodený, kompletný s kópiou dokladu o kúpe
  • náklady na prepravu tovaru k dodávateľovi nesie v plnej výške zákazník
  • peniaze za tovar Vám budú vrátené poukážkou alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 10 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru
  • v prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť

7. Reklamácia a záruka

Reklamácie tovaru vybavíme po individuálnej dohode s Vami a v súlade s platným právnym predpisom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady, ktoré bezodkladne nahlási e-mailom našej spoločnosti. Za vady vzniknuté prepravcom ručí prepravca. Každý posielaný tovar je riadne poistený.

Na všetok nami zasalaný tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené :

a) nesprávnym použitím výrobku
b) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácií:

1. informujte nás o reklamácií  e-mailom na  axlean@gmail.com
2. tovar zašlite na adresu našej spoločnosti ako doporučený balík (nie dobierkou)


8. Neprevzatie zásielky: /bohužial niektorí zákazníci nás k tomu donútili/!!!

Pokiaľ si zákazník neprevezme zásielku s objednaným tovarom z pošty alebo od
kuriérskej spoločnosti, prípadne si ju na základe písomného oznámenia pošty o
uložení zásielky nevyzdvihne v úložnej dobe, zásielka sa nám vráti
naspäť. Samozrejme musíme zaplatiť spätné prepravné náklady slovenskej
pošte alebo kuriérskej spoločnosti. V prípade neprevzatia zásielky sa
zákazník zaväzuje uhradiť poplatok 15€  ako náhradu spôsobenej škody (poštovné a
balné náklady za zásielku smerom ku zákazníkovi aj späť, náklady za zaslanie
výzvy na úhradu) v lehote 7 pracovných dní od doručenia výzvy . V prípade
nezaplatenia stanoveného poplatku sme nutení tento vymáhať súdnou cestou.

YTkwY2I3